הציורים באדיבות מאיה בת 7 ושירה בת 11
לעמוד הבית
About us





המסגרת החינוכית
 המסגרת החינוכית
  • תיאוריות חינוכיות וקוריקולום
  • מערכת יחסים מבוגר-ילד במסגרת החינוכית:
    • חומר תיאורטי וכלים להערכת אינטראקציה מחנכת-ילד
  • איכות טיפול במסגרת החינוכית:
    • מהי איכות טיפול?
    • השפעות השהייה במסגרת קבוצתית על ילדים בגיל הרך
    • כיצד בוחרים מסגרת איכותית?
    • סוגיות בהערכת מסגרות חינוכיות
    • כלים וסולמות הערכה
  • גישה תואמת התפתחות (DAP)
  • סוגיות בתכנון פיזי והקמת מסגרות:
    • ארגון הסביבה החינוכית
    • ארגון ופעילויות בחצר הגן
  • משפחתונים בארץ ובעולם
  • סוגיות נבחרות בטיפול יומיומי במסגרות:
    • פרידה, האכלה, שינה,  גמילה מחיתולים ועוד
  • יצירה: מוסיקה, אמנות, הגשת חומרים
  • משחק בגיל הרך
  • ספרות לגיל הרך
  • פעילויות במסגרת הקבוצתית: תיאוריה ויישום
  • טלוויזיה ומחשבים בגיל הרך


חזרה לעמוד הקודם
Created By Cinabu  |   © 2006 All rights reserved to The Hebrew University of Jerusalem  |   Last Update 31/10/2011  |  Site Map